COVID-19 update for exhibitor Informasi terkini terkait penyelenggara acara

COVID-19 update for exhibitor

The management of PT B. Braun Medical Indonesia (“B. Braun”) expressed their appreciation for the trust in using B. Braun's products. We are committed to protect and improve patient and healthcare practitioner from any clinical risk by continuously developing product that safely implemented and used.

B. Braun Indonesia is actively monitoring the effects of the spread of COVID-19 in Indonesia. Thus, as our commitment to protect and improve people’s health, we have established a local risk committee chaired by our President Director, as well as a cross-functional task force that meet regularly to monitor all facets of this dynamic situation.

As an immediate action, started March 17th, 2020, B. Braun will not participate in the external activity. Thus, with regret, we are going to withdraw from external activity, which B. Braun has already registered. Please do not hesitate to contact our event contact person to discuss any possibility.

We will continue to provide updates on the situation as new information becomes available.

 

Informasi terkini terkait COVID-19 untuk pelanggan

Seluruh jajaran manajemen PT B. Braun Medical Indonesia (“B. Braun”), mengucapkan terima kasih atas kepercayaan Bapak/ Ibu dalam menggunakan produk-produk B. Braun. Kami berkomitmen untuk melindungi pasien dan praktisi kesehatan dari segala potensi resiko klinis, dengan terus mengembangkan produk-produk yang aman untuk diaplikasikan dan digunakan.

B. Braun secara aktif memantau efek dari penyebaran COVID-19 di Indonesia. Dengan demikian, sebagai komitmen kami untuk melindungi dan meningkatkan taraf kesehatan masyarakat, kami telah membentuk komite resiko lokal yang dikepalai oleh President Director, dan juga gabungan tim yang berdikusi secara regular untuk memantau semua aspek pada situasi dinamis ini.

Sebagai respon tanggap darurat, per 17 Maret 2020, B. Braun tidak akan berpartisipasi pada kegiatan eksternal dalam bentuk apapun. Untuk kegiatan yang telah didaftarkan, kami mohon kesediannya untuk dapat ditangguhkan, atau hubungi penanggung jawab B. Braun untuk berdiskusi.

Kami akan memberikan informasi kembali begitu ada perkembangan terbaru.

 

B. Braun Indonesia’s official channels:

Email: ptbmi.info@bbraun.com (product inquiry)
Email: admin-corcom.id@bbraun.com (company inquiry)
Website: www.bbraun.co.id
Facebook: @BBraunIndonesia
Phone: +62 21 5290 7177